Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ryczałtów
Zarówno firmy usługowe, handlowe, jak i produkcyjne mogą skorzystać z naszego komplementarnego wsparcia w zakresie prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, jak również profesjonalnej ewidencji ryczałtu. Tego typu czynności są czasochłonne i wymagają systematyczności. Dla przedsiębiorstw bardzo często oznacza to zmniejszenie dynamiki działania na rzecz dbałości o prawidłowość prowadzonej dokumentacji. Współpraca w tym zakresie z naszymi ekspertami znacznie odciąży Państwa działalność, otwierając tym samym nową przestrzeń działania oraz dając swobodę w efektywnym realizowaniu biznesplanu.
W ramach prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu nasze usługi obejmują m.in.:
- prowadzenie KPiR lub ewidencji przychodu zryczałtowanego podatku dochodowego,
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
- sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług,
- sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów, banków,
- wyprowadzania zaległości.